۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۳۵

جواد نکونام مطرح کرد؛

فصل بعد هم در استقلال می‌مانم/ بایرن قهرمان اروپا می‌شود

فصل بعد هم در استقلال می‌مانم/ بایرن قهرمان اروپا می‌شود

هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه قرارداد دو ساله با این تیم دارد، گفت: فصل بعد هم در این تیم می‌مانم.

جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز استقلال که در زمین شماره دو آزادی برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: دیداری سخت مقابل العین پیش رو داریم چرا که می‌خواهیم سرگروه باقی بمانیم. استقلال نیاز به برد در این بازی دارد تا بتواند در دور بعد بازی راحت‌تری داشته باشد.

وی افزود: شرایط تیم ما خوشبختانه مطلوب است و در حال حاضر با پیروزی بر الریان قطر و تمرینات خوبی که داشتیم از لحاظ روحی در شرایط خوبی هستیم. به دنبال شکست العین و صدرنشینی هستیم تا با این عنوان به دور بعد برسیم. با توجه به این که بازی‌های دور بعد به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود در صورت سرگروهی دیدار برگشت در تهران برگزار خواهد شد که این به نفع ما خواهد بود.

هافبک ملی‌‍پوش تیم فوتبال استقلال در خصوص اظهارات سرمربی تیم ملی که عنوان کرد در مرحله اول اردوی تیم ملی از بازیکنان استقلال دعوت به عمل نخواهد آورد، عنوان کرد: به هرحال شرایط استقلال به گونه‌ای است که در زمان مرحله اول اردوی تیم ملی بازیکنانش درگیر مسابقات هستند و عدم حضور آنها در اردوی تیم ملی می‌تواند کمک موثری برای موفقیت استقلال باشد.

وی با اشاره به اینکه قول می‌دهیم در مرحله بعدی اردوی با تمام وجود برای تیم ملی تلاش کنیم تا تیم ایران موفق باشد، درباره مصدومیتش تاکید کرد: کمی از ناحیه کمر دچار مصدومیت هستم ولی با تلاش کادر پزشکی شرایط مسابقه را دارم و می‌توانم به استقلال کمک کنم.

نکونام در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر نیز اظهار داشت: منطقی آن است که از حالا درباره قهرمانی حرف نزنیم و دچار غرور نشویم. ما نباید فکر کنیم که چون سپاهان برابر داماش شکست خورده، دیگر قهرمان هستیم. باید تلاش کنیم که مقابل فولاد خوزستان بازی خوبی از خود ارایه کنیم و با پیروزی بر این تیم به قهرمانی برسیم. ولی اینکه از حالال خود را قهرمان لیگ بدانیم فکر اشتباهی است و یادمان باشد که قهرمانی جز با تلاش به دست نمی‌آید.

وی درباره ادامه حضورش در استقلال توضیح داد: با این تیم قرارداد و با این تیم دو ساله بسته‌ام به همین خاطر در استقلال می‌مانم.

هافبک ملی‌‍پوش تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که کدام تیم درلیگ قهرمانان اروپا قهرمان خواهد شد؟، گفت: شانسی را برای اسپانیایی‌ها قائل نیستم و فکر نمی‌کنم آنها بتوانند به فینال برسند. به اعتقادم فینال یک فینال کاملا آلمانی است و با توجه به این که بایرن تیم قدرتمندتری است این تیم قهرمان خواهد شد.

کد خبر 2042406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha